piątek, 4 października 2013

Dziękuję :D

Dziękuję wam wszystkim :* cieszę się z każdego wejścia jak dziecko xD nie jest ich dużo ale i tak mam zaciesz xD
W szczególności jednak dziękuję Kami- chan za udostępnienie mojego linka na jej blogu i za komentarze :* Gdyby nie Ty to mój blog prawdopodobnie by nie powstał :*  dzięki z motywację i mam nadzieję, że nadal będziesz mi ją dawać bo jestem leniuchem xD
odwdzięczam się :*
Oto link do mojego ulubionego bloga o Fairy Tail :D NatsuxLucy zapraszam do odwiedzin jej opowiadania :D
jeszcze raz dzięki za wszystko :D rozdział pojawi się już niedługo :D
Ukazała się nowa zakładka "Postacie" wszystkie zagadki lub niedopowiedzenia rozwiążą się w rozdziałach :D
Miłego czytania :D

1 komentarz:

  1. Obie dużo ci zawdzięczamy Kami -chan :) .
    Już nie mogę się doczekać rozdziału .

    OdpowiedzUsuń